onsdag 3 juni 2015

Utlottning på bloggen!!


Kände att jag ville hitta på något roligt här på bloggen.
Jag har bloggat sedan mitten av januari 2012, alltså knappt 3,5 år. Nu upptäckte jag att det snart överstiger 100.000 individuella klick här!

Tänkte att vi kunde fira det med en utlottning!

Så här skaffar du dig "lotter":

Skriv i kommentarsfältet på bloggen varför du läser min blogg eller vad du tycker är bra här.

Dela detta inlägg på din blogg (om du har en) eller/och t.ex. facebook.

Du kan alltså skaffa dig max tre lotter totalt. Kom ihåg att skriva i kommentaren var du delat det så att jag ser hur mnga lotter jag ska räkna till dig!
Mer än så behöver du inte göra. Men glöm inte att ange en mailadress! Om du är "anonym" vill jag gärna att du anger ditt namn också, så att jag vet vem jag ska skriva som vinnare ifall det blir du!

Vill ni veta vad vinsten är??

Jag fick äran att välja ut en trädgårdsbok på jobbet!
Jag föll för boken 'Låt det spira'. Den var sådär passligt poetisk, innehåller vackra bilder, skisser och riktigt bra med tips och inspiration!






Utlottningen pågår till midsommarafton och måndag 22.6 utses vinnaren!

Vinnaren kommer att synas på bloggen efter dragningen och kommer dessutom att kontaktas via mail för att jag ska få dina adressuppgifter. Vinsten kommer sedan hem på posten!


Vi säger tack till Sunds trädgård som gav mig möjligheten att lotta ut denna bok till någon av er!

Bilder från delar av trädgårdsbutikens utsida...
Vill du kolla in Sunds på Instagram?

Lycka till!


Kitty

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar att läsa om din fina trädgård och om blommor m.m kära granne ☺ kram heidi

Liljas Corner sa...

Jag vill ju veta vad du håller på med i din trädgård ;) Och du vet ju att jag gärna vill ha boken! Jag delar på fb.

Anonym sa...

Roligt att läsa om diverse projekt samt titta på fina bilder från trädgård. Delar också på fb. Mvh Mia, Kokkola

Lotta sa...

Det är så roligt att kika in här och se vad nytt det händer i din trädgård! :) Hälsnin. Lotta jag delade på FB :)

Minna sa...

Gillar dina trädgårdsinlägg! Fin och inspirerande blogg. Delar på fb och min blogg. Minna S.

Anonym sa...

Intressant trädgårdsblogg och så är du ju min före detta jobbarkompis. :) delar på facebook Eva-Lotta lotta.sodo@hotmail.com

Johanna sa...

Det är alltid roligt att läsa dina inlägg. Gärna också med i utlottningen!

Anonym sa...

Roligt att följa din blogg och trädgården och kanske få en del tips och idéer till egen trädgård. Deltar gärna i utlottningen. Hälsn. Åsa

Anonym sa...

Du har en intressant blogg...gillar bäst dina inlägg om trädgård!☺ anna.sundqvist@jakobstad.fi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen