lördag 13 juli 2013

Samling terasser och utedäck! Häng med!

Jag älskar terasser, altaner, däck.. vad ni vill kalla dem!
Nu har jag tänkt göra en samling med olika vackra platser.
Delvis gör jag detta för att jag själv vill se hur din plats i solen/skuggan ser ut, men även för att ge inspiration till alla som läser!
 
Har du en altan/terass/däck i din trädgård som du tycker är fin, mysig eller bara annars praktisk och bra på sitt eget lilla sätt.
 
Sänd då bild till min mail kristine.vesterlund@gmail.com
Skriv gärna vem du är (eller säg till om du vill vara anonym) och var i världen du finns. Har du själv en blogg? Skriv in adressen dit, så kan jag länka din bild! Vill du får du gärna skriva nån rad varför du gillar din terass så mycket och kanske när den är byggd och storlek. finns det nån historia bakom den?
 
Jag hoppas att ni vill delta och skapa en fin samling inspiration!
 
 
Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen