tisdag 19 december 2017

Vinnaren från lucka 16

Ännu en avslutad utlottning,
och ännu en vinnare!

Vem vann den snygga lyktan med ett blockljus som lottades ut i lucka 16??

(Dragningen skedde med namnlappar)


Jag får säga grattis till

Anonym sa...
Vad roligt att sunds har ett inlägg och lotteri. Eftersom trädgård ligger mig varmt om hjärtat och hör till min favoritsysselsättning så har jag tillbringat många timmar i butiken. Kunskapen finns där hos alla så det är bara att fråga om det är något som man funderar på om växterna. Årets färger är ju grönt, vitt och grått som metall och så. Dessa färger passar ju in var som helst och är en otroligt fin färgkombination. Hoppas att alla blir lika inspirerade som jag blir när jag besöker sunds butik. Ha en bra jul alla. nancykald@hotmail.com
18 december 2017 23:09

Grattis Nancy!

Tack för din fina kommentar!
Din lykta står och väntar på dig vid Sunds.
(Fråga efter den vid floristön)

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen