söndag 10 december 2017

Lucka 10


Årets jultrender 2017

Hur är det med trenderna inför jul?
Vad är det som gäller iår?
Skiljer sig trenderna mycket från år till år, eller är det bara små justeringar?
Följer vi trenderna, eller följer vi det traditionella?

Jag har iår igen sökt mig ut till trädgårdshandlar i nejden för att prata med de som ser vad det är som rör sig i handeln iår, vad som är trendigt och vad det är som kunderna vill ha.


Nedan kommer några bilder från båda butikerna jag besökte vid inspelningen av filmen.

Lindell Flowers, Karleby:




Sunds Trädgård, Jakobstad:





Här kan ni kika på filmen jag gjorde 2016:


Hur är det med dej?
Följer du trenderna?
Vilka blommor hör hemma hos dig till jul?

Berätta gärna, jag är intresserad av att höra hur det är hos jyst dej!

Missade ni gårdagens lucka?
Då missade ni en överraskning!

/ Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen