torsdag 16 februari 2017

FILM 2 - Norrhörnet höst vs. vinter

Nåjaa, då var den andra filmen klar!

Jag lade ju upp en film från norrhörnet för ett par dagar sedan, och nu kommer del 2.
Jag visar lite närmare på olika växter som finns här i min skuggrabatt. Materialet till filmen är från början av september och från denna vecka, så det blir en tillbakablick där man kan jämföra samma växter och vyer från höst till vinter.



Alltså det här hörnet var så himla tråkigt tidigare!
Det var bara gräs och inget annat... eller nej, nu ljuger jag. Det var mestadels mossa med lite gräs i... Otroligt tråkigt!
HÄR kan ni kolla inlägget från min planering, så får ni se hur det såg ut innan vi började på med "Projekt norrhörnet" i våras.

Nu är hörnet intressant, även om det ligger under isen!
Det händer något! Man ser former, växter och stenar.
Det är inte bara platt!


Varsågoda och kolla filmen!

Ifall du missade den första filmen som jag publicerade för två dagar sedan så hittar du inlägget HÄR.
Alla mina filmklipp hittas även på min youtube kanal.

Kitty 
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen