tisdag 3 maj 2016

Vinnaren av utlottningen!

Det finns de som har lite extra tur när det kommer till lotterier!

Igår drog jag lott bland alla som deltog i utlottningen av tidningen Kesä puutarhat.


Hen som vann tidningen, är faktist en vän till mig, en riktig trädgårdnörd som jag kan snattra bort timmar med, enkelt, helt utan problem!

Hen hade också vääääldigt tur i utlottningarna jag ordnade i min julkalender 2015.
Där kammade hon hem två av vinsterna!

Nu postas vinsten hem till...


Jag får säga grattis till
Nina!!!

Nina har en blogg med 100% trädgård som du hittar HÄR.

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Bloggtopplistan för Finlandssvenska bloggar - Bloggar.fi

1 kommentar:

lavendia sa...

Grattis grattis. Alltid roligt att vinna. Fast jag har vunnit högsta vinsten för många år sedan. Just nu spikar han altandäck. / Britt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen