tisdag 5 april 2016

Vårinspiration....

Idag tänkte jag bjuda på lite bilder med vårinspiration.

Ibland när man går in i en trädgårdshandel så går det bara inte att lämna kameran liggande i väskan. Nej, så fort man kommer innanför dörren åker den upp och är konstant i handen därefter!
Bilderna nedan är några av de som jag tog när jag var in till Sunds Trädgård nyligen.





Nu är fina tider att börja plantera ut penséer!
Jag planterade mina första i fredags och de har klarat ett par frostnätter riktigt bra!
Inlägg om det hittas här.


Ha en fin tisdag!

Kitty
bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Bloggtopplistan för Finlandssvenska bloggar - Bloggar.fi

4 kommentarer:

Meta sa...

Nog är vi lite knäppa allt. Men det bjuder jag på i alla fall.hihi.
Härliga vårbilder. vi har vår hos oss, har varit på kolonin två dagar nu och det är sååå härligt
Ha det gott i vecka
Kram Meta

Jannibele sa...

Jeg fatter ikke at jeg ikke har oppdaget bloggen din før nå. Så utrolig flott den er! Heldigvis er det aldri for sent, så jeg legger meg til som følger. Herlig vårstemning du byr på. Det er en fin tid vi går i møte nå. Det kribler:)
Nyt vårdagene.
Hilsen Jannicke

lavendia sa...

Vilka inspirerande bilder. Verkar vara en kul affär. / Britt

Lagombackan-Sandra sa...

Oj attans så fina vårblommor!! Det kan hända att jag måste shoppa lite material imorgon, att plantera till trappan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen