tisdag 8 december 2015

Julkalender: Lucka 8


Önskar er alla en stämningsfull tisdag.
Ta vara på dagen. Kanske tända mysbelysningen eller ljus när mörkret faller på och ta en extra stund att bara sitta och mysa med familjen...



Ljusslingan jag har i skålen på köksvitrinen köpte jag från Clas Ohlson när jag var i Kokkola förra veckan. Gillar att det finns så många olika batteridrivna ljusslingor på marknaden, de är så enkla att placera var som helst och alla hittar säkert någon variant som passar precis hemma hos sig.

Dessa fanns i guld, silver och mässing. Mina är av mässing, som ni ser på bilden i dagsljus, även om skymningsbilden ser mera guld ut (skyller det på kameran)...



Det kanske syns att jag är lite inne på betong, glas och metaller för tillfället...

Välkommen tillbaka till julkalendern imorgon, då öppnar vi lucka nr. 9...
Få se vem eller vad som gömmer sig där?


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen