måndag 7 december 2015

Julkalender: Lucka 7


I lucka 7 hittar vi ett hörn av vardagsrummet.
Här har jag ställt en gammal träpall att ha min julplantering på som jag gjorde på pysselkvällen vi Sunds förra månaden. Adventsljusstaken har jag flyttat från soffbordet, så den får nu stå bredvid tv:n. På golvet har jag ställt två svarta Mirador lyktor från Partylite.


Pallen fyndade jag för 2€ på loppis nyligen.
Var egentligen på jakt efter ett nytt soffbord när jag fick syn på den. förra veckan hittade jag dock ett soffbord men det får ni se senare, kräver lite jobb innan det tas in...

Skillnaden mellan dagsljus och kväll
Gjorde en annorlunda plantering iår jämfört med tidigare.
Jag brukar alltid ha rätt grön-vita plantering, så även iår. Skillnaden nu är att jag introducerat mera svarta detaljer som ex. bandet och julgransbollarna.




Igår tog vi dessutom in julganen....
Nu är det jul i vårt hus!


Ha en bra start på veckan!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen