söndag 19 juli 2015

NÖT-sällskapet besöker Krista

I måndags var jag på två besök i privata trädgårdar i jakobstad tillsammans med trädgårdsföreningen. Sandras trädgård fick ni redan se, så nu kommer den andra.

Välkomna in i Krista Ojalas trädgård!


Krista är en sann trädgårdsentusiast!
Hon lägger sten, bygger klätterstöd och snickrar sina egna staket mm! I trädgården finns massor av olika föremål både nya, gamla och hemgjorda. Hennes anläggningar och rabatter är fyllda av perenner, buskar och träd i olika färger och former.





I trädgården vandrade både hotellgästande "bofinkar" och bloggande "dårfinkar"!

Det var många NÖT-medlemmar i farten!












Nu måste jag sätt punkt!

Konstaterade rätt snabbt när jag började gå igenom mina foton, att det kommer att bli svårt att välja ut de jag vill visa... Därför kommer en fotobomb delat i två inlägg!

Bara att invänta följetången!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen