måndag 22 juni 2015

Vinnaren är utsedd!

För knappt tre veckor sedan lade jag upp en utlottning på bloggen.
Utlottningen hade jag i samband med att bloggen närmade sig 100 000 sidvisningar här på bloggen. Siffran låg då på ca. 98 000. På två veckar hann vi upp till 100 000 och det ville jag fira med en gåva till någon av mina läsare, som tack för besöken här!

Vinsten är en inspirerande bok som kan komma väl till pass i sommartider när man vill ligga och läsa och bara ta det lugnt.

Nu är vinnaren utsedd!
Dragningen gjordes av några smutsiga barnfingrar...




Anonym sa...
Roligt att följa din blogg och trädgården och kanske få en del tips och idéer till egen trädgård. Deltar gärna i utlottningen. Hälsn. Åsa

Grattis Åsa!
Skicka din adress till dromgarden10@gmail.com så kommer boken på posten!



Tack till alla som deltog i utlottningen!
Och stort tack till Sunds Trädgård som gav mig möjligheten att lotta ut denna bok!




Kitty

1 kommentar:

Johanna sa...

Grattis Åsa! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen