onsdag 29 april 2015

Bröllopshelg på Sunds

Nu ska jag smälla igång en riktig bildbomb här!

Blir mindre text och mer bilder.
Det fanns många stilar representerade under helgens utställning. Även om jag redan är gift så tycker jag att det är jätte intressant och inspirerande att titta på olika utställningar.
Färg, form, stilar, material, teknik, inspiration och helhet.








Annorlunda och riktigt härligt sätt att använda snödroppar i binderi!  



Med i utställningen fanns också examensarbeten/yrkesprov som t.ex nedanstående brudbukett, arrangemanget på golvtällningen och buketten på bordet m.fl.i grönt, champagne och rosa.







Blev så förtjust i brickan med Anemone både som bukett, lösa blommor och dekorationer!







Gillade även detta brickarrangeman på hög fot med ljus, stenar, trollhassel och blommor.
Vet ni vad den grön-gula blomman heter?? 
Jag ska ge er chansen att gissa och sen skriva svar lite senare i kommentarsfältet!





Oj oj oj! Det var många bilder! Kom du ända till slutet??

Efter en lång jobbdag och barnen som äntligen hittat isäng, ska jag nu slänga upp benen i soffan och njuta en stund av tystnaden. Blir två lediga dagar nu innan jag på lördag har en ny jobbdag!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen