fredag 10 april 2015

Att insupa trädgårdsinspiration

Igår efter jobbet var jag in en sväng till Sunds Trädgård. Jag var egentligen där i "arbetsärende", men sedan lämnade det några minuter tid att titta runt...


Kunde inte motstå att plocka mobilen ur fickan för att föreviga inspirationen jag fick!
Däför ska jag dela med mig några av mina bilder, även om de är tagna med mobilen...

Bellis perennis, Tusensköna, En härlig perenn!


Gillar hinkar, trälådor, ugglor, kryddväxter, skyltar och snyggt arrangerade utställningar & stilleben!


...och för att inte glömma inredningsavdelningen...




Ska bli så roligt att snart komma igång på riktigt med trädgårdssäsongen! 
Och jag längtar efter att få påbörja säsongen som trädgårdsmästare yrkesmässigt också, (även om jag trivs jättebra på mitt nuvarande köksjobb, där jag hållit hus under vintern)! Lite spännande känns det faktiskt eftersom jag kommer att börja nytt jobb... Nämligen här!

Ha en fantastisk helg!
Själv ska jag njuta av mina två lediga dagar! Är fortfarande riktigt förkyld, men hela påsken låg jag däckad i feber mm, så nu ska jag göra det jag vill och när jag vill! 
Söndag blir det bio-date med maken!


Kitty

1 kommentar:

Bettina Bäck sa...

Det är så kul att kika runt när man hittar en riktigt bra butik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen