måndag 30 mars 2015

Helgens tulpanbukett

I helgen satsade jag lite extra på min helgbukett. Den fick bli stor, ca 25 tulpaner, och dessutom plockade jag in lite vide att sätta med. Det är ju påsk om knappt en vecka, så vide passar perfekt såhär på vårkanten.



Det var faktiskt lite problematiskt på slutet eftersom jag har ganska korta fingrar... ville inte riktigt få grepp om buketten och det var nästan så att jag var nära på att tappa blommor ur den... Men jag grejade det!




Jag hör ju till dom som oftast kör med en färg på tulpanerna i buketten, eller två, men väldigt sällan fler. Har inte ens räknat hur många det finns i denna...

Nöjd med den blev jag i varje fall och den har verkligen visat upp sig här på köksbordet!


Kitty

1 kommentar:

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Vilken underbar bukett och vilka härliga färger! Önskar dig en skön Påsk helg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen