fredag 9 januari 2015

3 år som bloggare!

Idag är dagen då jag började blogga, men för tre år sedan.
9.1.2012

Gå in och titta på inläggen från de första månderna om ni vill se hur bloggen utvecklats.

Utformningen som gjordes om här tidigare gjorde stor skillnad, men eftersom layouten innan inte syns längre, så märker man det inte fastän man går in på de gamla inläggen. Även typsnitt och färger sjusterades automatisk på alla inlägg.

Jag måste börja med att tacka alla som tittar in här och speciellt till ni som hängt med länge och hela tiden återkommer! Det är alla ni besökare som är min inspiration för bloggen! 




Något som ändrat under det senaste året är besöksantalet! Speciellt stor skillnad kan jag se från hösten och framåt. 
Något som jag tror att bidragit till det är Finlandssvenska bloggare. En facebook-grupp som startade och plötsligt fanns där över 1000 medlemmar. En grupp som även fört oss bloggare tillsammns under olika blogg-event och träffar. Numera finns Finlandssvenska Bloggare även som blogg. Där hittar man bloggare i många olika kategorier och kan läsa om aktuella grejer i finlandssvenska bloggvärlden och andra intressanta inlägg och personligheter!

Efter mitt första år som bloggare hade hela 13 079 individuella besök gjorts!
För att fira hade jag ordnat en utlottning av två förvaringspåsar som jag själv sytt. (Klick)


Under 2013 hade ca 26 000 besök gjorts och besöksstatistiken låg på närmare 39 000! (Klick)



Hittar inte ord för glad jag blir när jag tittar på besökssiffran nu!


Statistiken är inget som spelar någon roll för mig egentligen. Det är mera ett sätt för mig att se om någon är in på bloggen och tittar eller inte! Om jag sitter och skriver till mig själv, eller finns det andra där ute som läser mina inlägg? Utan statistiken så skulle jag inte veta att det är någon som går in här.


79 211!!!
Närmare 80 000 klick till min blogg på 3 år! 
Hade jag aldrig kunnat förvänta mig när jag skaffade mitt blogger-konto! Över 40 000 gånger har någon tittat in här under det senare året!





Här på bloggen har ni fått följa årstider och förändringar i min trädgård och förändringen i mitt liv, träning och viktnedgång!

Här har ni fått ta del av recept, pyssel, hantverk, binderi, inredning och lite vad vardagen haft att erbjuda på. Under vintern blir det en blandning av vad jag gillar och gör. Under resten av året är det i huvudsak trädgård, men även då slinker det in ett och annat!

Ni får gärna kommentera, ställa frågor eller ge önskemål på ämnen.

Nu är det fredag och jag får önska er en skön helg. 
Tack!
Välkommen åter!



Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen