fredag 29 november 2013

Julbasar på Hötorgscentret

Idag har jag återigen haft min praktik på Sunds trädgård. 
Denna dag var dock inte riktigt som alla andra...


...Idag ordnades nämligen julbasar på Hötorgscentret här i Jakobstad. Jag hade fått uppdraget att ställa till med försäljning där med blommor från Sunds!

Det var riktigt trevligt att stå där bakom bordet och prata med besökarna, känna doften av nybakt och höra de glada människornas prat och skratt. Julstämning hade vi!





Det var verkligen uppskattat med havet av blommor som jag hade ställt fram. Många blev glatt överraskade när de kom runt hörnet!



Det var många som också gillade de små betong-grisarna som jag hade på bordet. De är ju bara för söta! Sådan ska jag köpa hem nån dag från jobbet. Kommer att passa fint bredvid adventsljusstaken!






Med dessa bilder önskar jag er en skön fredag och en härlig lillajul imorgon!


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen