onsdag 28 november 2012

Partylite gav mig julstämning idag!

I morsse körde postbilen upp på gården!
Exakt! Partylite leverans!
Min första tanke var... "men inte kan ju min beställning komma såhär snabbt?! Det är ju bara ett par dagar sedan jag skickade in beställningen!"
Och visst hade jag rätt. Det var inte min beställning, den dröjer ett par dagar ännu.
Det var mitt promoset som jag får inför katalogsbytet i årsskiftet nu när jag är enhetsledare!


Det kändes nästan som julafton när jag plockade upp alla förpackningar ur lådan!


Och så är det ju så roligt när man tittar på forsedeln och alla priser står på 0,00€!!!


Som sagt... det var som på jul när jag fick öppna alla mina paket!
Alla nyhetsprodukter som jag aldrig tidigare fått se i verkligheten!

(Orsaken till att jag inte sett dem... ja... fick lite motgångar och blev tvungen att tänka på mig själv och min hälsa... så jag fick avboka min Partylite helg i Hyvinge där jag skulle ha deltagit i ett seminarie för alla ledare... så nån bild på mig utklädd i rock-tema kommer det tyvärr inte att bli nu heller...)

Men tillbaka till mina nya produkter....


Tadaaa!
Allt detta fick jag!
Och... Då har jag ännu fler nyhetsprodukter påkommande, eftersom jag uppnår alla tre nivåer i novembers försäljningskampanj!
Och... antagligen gör jag det i december också... och i januari... plus att jag fått presentkort så att jag kan köpa mig lite produkter också!

Tänk så mycket man kan få?!!


Här en lite närmare titt!

En nyhet bland ljusen som jag verkligen gillar är det klara glaset med ett blått ljus i. Det glaset kommer nämligen att finnas av alla standarddofterna!


Här finns alla tänkbara färger som passar alla säsonger, högtider, inredningar och humör!

Nu ska jag plocka ihop väskorna inför kvällens Partylite visning!
Vi ses snart igen!


- Kitty -

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen