måndag 20 februari 2012

sticka sticka sticka...

Dethär stickandet har nog riktigt bitit mig nu, tyckter att det är såå rolig! Dessutom så svängde jag om min livsstil lite förra måndagen ( första veckan avklarad, -3,7kg! ) och lämnade bort allt godis, kaffedopp och småätande mellan måltiderna! Konstaterade att stickandet håller mina tankar bort från allt sådant, så det var inga problem alls att hålla sig tyglad! Fick ju förståss lite hjälp på traven när jag i onsdags blev sjuk och tappade matlusten, men nu kan jag äta lite igen, mycket mindre portioner, och kanske ett mellanmål eller två för lite, men det tar sig.

Någon som är intresserad att se hur långt jag kommit på min halsduk?

Jag hade ju ett litet uppehåll igår när jag stickade ett fodral till min telefon...


På den övre bilden syns skillnaden efter 3 dagar.. och jag sitter ju inte hela tiden och stickar ;)


Få se nu då, det saknas bara 17 besök, så har 1000 besök gjorts på denna blogg! Startade 9.1.12...

Nu ska jag sticka iväg och sticka ;)

Du är så välkommen in och kika i min blogg, lämna gärna en hälsning eller feedback!
C U


Kitty

4 kommentarer:

Drömgården sa...

Nu står statistiken på 998 besökare....

Drömgården sa...

Där satt det! 1002 besökare!
:)

Nina sa...

Jag började sticka sockor, men då jag kom till hälen tog det stopp. Måste nog ta och konsultera fammo. Hon kan ju det där. (hoppas det funkar nu med kommenterandet..)

Drömgården sa...

Ja nu funkar det Nina :)
Jag har å tänkt om ja sku testa med sockor eller vantar... men ja minns ju in hur man sticka hälen och hur man fixa tumme eller fingrar... får no göra lika och konsultera nån av mina stickande bekanta ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen