onsdag 8 februari 2012

på internatet...

Tycker att mina blommor på internatet inte direkt trivs...


Jag studerar ca 100km hemifrån. ofta så övernattar jag 1 natt/vecka i ett rum i en internatlägenhet på skolområdet. Det underlättar lite eftersom man börjar kl.8 på morgonen, så jag stiger upp kl.5 för att hinna göra mej i ordning, väcka barnen, få iväg dem till dagis/skola och sedan ännu sitta i bilen ca. 1h 20min. Att sova en natt kan va riktigt skönt eftersom jag alltid blir sååå trött i bilen! Slipper iallafall 2 körsträckor den veckan.
Problemet på internatet är att växterna står i ett litet och mörkt rum med stängd dörr... Det gör dem inte vackrare om vi säger så... men... de får duga. De lever så länge de lever.


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen