tisdag 21 februari 2012

Fastlagstisdagen

Ska snart stoppa in bullar i ugnen. Det är ju ett måste med fastlagsbulle till kaffet denna tisdag! Själv kommer jag förståss inte att äta någon...
Skönt med lite varmare väder, mätaren visar +2,6 nu!! SKÖNT! Igår var det också fint väder. Daniel passa på att fara med barnen på en skotertur till "roskgrävsbacka" och sen lektes det lite på gården.


Alva fick testa storebrors snowboard, och det gick jättebra! Naturbegåvning för en som är 2år och 8mån.  :)


Har en dotter som är rekordsnabb på att slarva runt sina saker runt huset... Så här såg det ut i min köksvitrin när jag kom in i köket jyst... Sådär passande med min fina Pentik samling och Partylite produkter...



Nu ska bullarna i ugnen så att de hinner svalna tills jag ska fylla dem med godsaker! Självtortyr på hög nivå när man inte själv får "doppa"...


Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen