måndag 27 februari 2012

Bara en vanlig måndag

Blir inget speciellt inlägg idag. Har haft fullt upp hela dagen med att gå igenom alla mina "överlopps-produkter". Hade bjudit in lite kunder och sålde bort lite modellprodukter och sådant. Det fina med hela kvällen var att pengarna jag fick in ska gå till att RENOVERA UPP MITT ARBETSRUM!!!! JEEEE!!!

ÄNTLIGEN!!! Nu snurrar det ideér i mitt stackars trötta huvud... men nu ska det hända grejer!  :)

Tror att jag vill ha en vägg med björk-tapet och alla möbler ska vara vita. Men ska jag ha vit eller svart stol?? Jag gillar svart-vitt, men även lugn med vitt, zink, ek...
Har googlat lite bilder för att få inspiration och ideér, här är några exempel jag plockat ihop...


Bord och hylla jag tänkte inhandla så har jag tidigare bloggat om här.

hittar inspiration från allt möjligt, så nu är det att få tankarna samlade...
Tror jag ska krypa under täcket och drömma om hur det ska bli :)

Tack och godnatt!

Kitty

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Finlandssvenska bloggtoppen